با نوی کنگی

زنان -فرهنگی - اجتماعی - بهداشت روانی کودک و...

با نوی کنگی

زنان -فرهنگی - اجتماعی - بهداشت روانی کودک و...

خوشبختی چیست ؟؟؟؟

خوشبختی چیست ؟؟؟؟

 

خوشبختی به کسانی روی می آورد که برای خوشبخت کردن دیگران می کوشند.
مهربانی را به هیچ چیز تشبیه نتوان کرد زیرا که هیچ چیز دقیق تر و لطیف تر از مهربانی نیست.
ایستاده مردن بهتر از زانو زده زیستن است.

فاصله تابش خود را بر دیگران تنظیم کن خداوند خورشید را در جایی نهاد که گرم کند ولی نسوزاند .

داشتن علم بهتر از داشتن ثروت است، ولی نداشتن ثروت بدتر از نداشتن علم است.
یافتن دوستان خوب سخت است سخت تر از آن ترک آنهاست و فراموش کردنشان غیر ممکن است .
شما بدون تسلط بر خود نمی توانید بر دیگران پیروز شوید.


اگر کسی تو را آنطور که میخواهی دوست ندارد، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد.
عشق هرگز به رنگ تردید در نمی آید.
عشق در لحظه ای پدید می آید ، دوست داشتن در درازای زمان ، این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است.

عشق، افسار زندگی و سعادت جاودانی است.
عشق نور است که هرچه در مسیرش قرار بگیرد - از جمله قلب ها را - از خود روشن می سازد.
عشق همانند مغناطیسی است که ما را به مبدا خود جذب می کند.

آنان که از خود عشق ساطع می کنند با عشق زندگی می کنند و با عشق نیز نفس می کشند ، دیگران را به سمت خود می کشانند.
عاشق هر که هستید ، با وفاداری به او عشق بورزید.
تنها با عشق میان دلهای شماست که عشق میان شما عمق و استحکام واقعی خود را نشان خواهد داد.

عشق قانون نمی شناسد ، دوست داشتن اوج احترام به مجموعه ای از قوانین عاطفی است.
عشق و دوست داشتن از پی هم می آیند ، اما هر گز در یک خانه منزل نمی کنند

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی صابری یکشنبه 9 تیر 1387 ساعت 10:05 http://lengehkarate.blogfa.com

سلام

خوشبختی نوع نگاه ما به زندگیست...


با خبر قهرمانی تیم کاراته بندرلنگه در استان به روزم...

سلام آقای صابری
ممنون که سر زدین
خدمت رسیدیم
با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر

زعفرون سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 12:30 http://zaferoon.blogfa.com

سلام خیلی سخته آدم بخواد آخرین پست وبلاگشو بنویسه همش فکر می کنم چه حرفایی رو باید به عنوان کلوم آخر بگم هر شروعی یه روزی پایانی رو داره و بلاخره پایان کار زعفرون فرا رسیده.......خوشحال میشم تشریف بیارین و آخرین نظرتونو بدونم ...

سلام زعفرون خانم
رفیق نیمه راه شدی دیگه
زندگی بدون مشکل که معنی نداره
زندگی یعنی امتحان وامتحان یعنی مشکلات
پس استوار باش
با آرزوی موفقیت روز افزون

آشنا چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 23:34 http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام خوبی ؟
کم پیدا و کمیاب و... البته کم سعادتی از ما هم بوده
همیشه خوشبخت باشی
فرصت کردی مثل گذشته ها یه سری به من هم بزن
قربانت

سلام مرسی
زیر سایه الله
خوبیم به لطف خدا داره روزگار می گذره
شما لطف دارید دوست عزیز
انشا الله در اولین فرصت خدمت خواهم رسید
موفق باشی

محمود سرپرست(باشگاه برق کنگ) شنبه 15 تیر 1387 ساعت 13:05

سلام

سلام ودرود به بانوی کنگ سر فراز باشید

سلام برشما
موفق باشید

بدیس دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 11:02 http://aask.blogsky.com/

سلام.هر کس تعبیری ازخوشبختی داره٫ولی انسان باید اونو تو وجودش حس کنه...ممنون به ما هم سر بزن

سلام ممنون که سرزدی
بله خوشبختی تو وجود همه هست باید توانست آن را حس کرد و...
اومدم
موفق باشید

امین دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 11:19 http://googana.blogfa.com

وای بر من

وای بر ما

وای وای وای وای وای بر عقب افتادگی

وای و صد وای بر منیت

وای دو صد وای بر غرور بر تکبر

امروز بعد از سه سال دو باره به شهر خودم لنگه آمدم نمیدونم بخندم یا

گریه کنم نه به روزگار کسی به روزگار خودم به خودم که با این همه

سابقه تو نوشتن و طراحی اومدم که به شهرم خدمت کنم

از تاریخ نوشتم گفتم از رونق این شهر تو زمانای نه چندان دور

گفتم و گفتم از همه جا واسه همه کس

ولی که چه سود

چندتاتون جوابمو دادین

اصلا کسی پرسید من کیم و ازکجام

یا اصلا کسی می دونه من چیکارم



اصلا بی خیال

فقط همین رو بگم

کمی به شهرتون نگاه کنین

با شهرای دیگه مقایسش کنید


رحیمی چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 00:08 http://www.yf.blogfa.com

سلام بر شما به من هم یه سر بزنید

سلام
اومدم خانه دوست !!!

فریده قاسمی جمعه 28 تیر 1387 ساعت 13:12 http://dokhtekong.blogsky.com/

بهترین مترجم کسی است که سکوت را ترجمه کند !!!

دکتر روحانی پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 14:16

سلام برای تبادله لینک خدمت رسیدم منتظر جوابم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد