با نوی کنگی

زنان -فرهنگی - اجتماعی - بهداشت روانی کودک و...

با نوی کنگی

زنان -فرهنگی - اجتماعی - بهداشت روانی کودک و...

در معرض خطر بودن هویت مرد کنگی

با سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان وهمراهان که در طول این مدت حضورشان ما یه دلگرمی می باشد . وبا عرض پوزش از اینکه بخاطر پاره ای مشکلات وقفه ای در کار وب نویسی ام ایجاد گردیده .

سالروز شهادت سالار شهیدان والگوی مسلمانان جهان ، امام حسین (ع) و یاران وفادارش را به عموم مسلمانان جهان و همه هم وطنان وهمشهریان عزیزم عرض تسلیت دارم .امیدوارم که همه منش وراه وروش این انسان راستین راه حقیقت و سرور گرانقدر را سر لوحه زندگی خود قرار داده و با الگو پذیری از عقاید این بزرگ مرد تاریخ جهان اسلام وهمیشه زنده در ادوار ، اسلام راستین را پیشه خود قرار دهند.

 با ری به عرض برسانم با توجه به این مطلب که زمانیکه احساس کردم که باید در دنیای مجازی قدم بگذارم با وجود اینکه هرگز خودم را آنقدر دانا نمی دانم که بخواهم دیگران را رهنما باشم اما همین اندک دانشی که دارم وظیفه انسانی خود دانستم که پا به عرصه دنیای مجازی گذاشته ودریافتم که تفاوت من با بعضی وب نویسهای به ظاهر دانا و اهل قلم همچون ...

در این است که من می دانم که خیلی چیزها را نمی دانم و همیشه برای کشف ندانسته ها ومجهولات نهایت سعی و تلاشم را می نمایم در صورتی که آنها     نمی دانند که نمی دانند وفکر می کنند خلی عقل کل هستند. وبه خود اجازه می دهند که در این فضای بی در و پیکر مجازی از قلم تیر و شمشیر و سر نیزه بسازند و با آن بیفتند به جان همنوعان وهمشهریانشان .

خیلی متأ سف شدم و همین مرز تفاوت بین این جمله ( دانستن اینکه نمی دانیم و ندانستن اینکه نمی دانیم  ) مرا بر این داشت که این پست را بنویسم . و با خود اندیشیدم که اینان می خواهند چه چیزی را به اثبات برسانند وچه ادعایی دارند که این گونه با قلم تیز و برنده خود دیگران را مورد استیضاح قرار می دهند و قلمشان را وسیله ای برای هتک حرمت دیگران، و قانون وب نویسی را زیر پا لگد مال .

بسیار متأسف ومتأثر گردیم وقتی به این نتیجه رسیدم که اینان آقایان با سواد و مدارک عالیه ،با فعالیت خانم های همشهریشان در عرصه اجتماعی و فرهنگی ، به عقیده بنده حقیر منافع مرد سالاری شان که در طی قرنها که با خونشان عجین گشته رادر خطر دیده اند و امروزه در قرن بیست و یک بازم می خواهند خانمها را اسیر و بنده خود بدانند . و غافل از اینکه دین اسلام آیین برده داری را منسوخ گردانیده و به خانمها عزت واحترام فراوان بخشیده وبا توجه به این مطلب که هیچگونه نقطه ضعفی را پیدا نکرده اند صرفا به خاطر مجرد بودن ، آن هم به خاطر عقیده شخصی فرد ، اورا مورد تهمت وافترا ء قرار داده و ...

واین کونه بی شرمانه دست به قلم می زنند  دم از ( ستیز با مظاهر مخالف اسلام می زنند )  و با این حرفها کار خود را توجیه می کنند . آیا به این کار سفسطه گری نمی گویند ؟

و متأسف از اینکه که با این دست نوشته ها فرهنگ شهرمان را بدینگونه به جهانیان عرضه می کنند . و ( فرهنگ و عقایدمردکنگی یعنی این ...)

به جایی اینکه خوشحال باشند که چند نفر اهل قلم در شهرشان وجود دارد از جنس خانم یا آقا فرقی نمی کند بیایند در ترویج  و رشد و ارائه فرهنگ شهرشان با هم همکاری و تبادل نظر داشته باشند ،گروهی را تشکیل دهند وبا همفکری وهمکاری یکدیگرقدم های مثبتی را در این راستا بردارند، فقط دارند به همدیگه می تو پند و هر کدام در پی حذف دیگری می باشد .

آیا چنین شهری فرهنگش رشد خواهد کرد و به جایی خواهدرسید ؟ هر گز ! و تازما نیکه جنگ داخلی وجود داشته باشد هرگز نه فرهنگ ما رشد خواهد کرد ونه شهرمان از لحاظ مقامی به جایی خواهد رسید .چون همیشه افرادی کوته بین  ومستبد ومنفعت طلب با یکدیگر در گیرند و هر کدام در پی حذف طرف مقابلی می باشد که منفغتشان را به خطر می اندازد.

ودر حال حاضر طرف مقابلشان فعالیت چند بانوی فداکار و پر تلاش واز خودگذشته شهرشان در جمعیت بانوان است . من مطمئنم که هستند آقایانی بلندنظر با درک وشعور بالادر شهرمان بندر کنگ . اما نمی دانم چرا نسبت به این مسائل بی توجه هستند و خود را منفعل قرار داده اند . چرا دست به قلم نمی زنند که میدان رابرای افرادی که از درک وشعور اجتماعی برخوردار نیستند خالی گذاشته اند . خیلی محترمانه باید به عرض برسانم که اولین وب کودی تلخو بود که در این میدان پا به عرصه وجود گذاشت وسر انجام همه طرفداران و هم عقیده هایش پیرو او گشتند و به میدان آمدند . و عفت کلام و حرمت قلم را شکستند و حال با ادعاهایی می خواهد خودش را تبرئه کند . اما نمی داندکه تخم نفاقی که کاشته است با تبرئه کردن خود از بین نخواهد رفت . بایدجواب پس دهدو  اساسی عمل کند . و قبل از هر چیز قلب زنگار گرفته اش  را ازسیا هی ها و عقده هاپاک کند ، ایمانش را قوی و سالم نگه دارد وقدری به  خود واعمالش بنگرد و...

آیا حیف نیست مرد کنگی را سر تاسر جهان اینگونه تصور کنند ؟ اگر کنگی و بومی می باشی! در غیر این صورت حق نداری هویت مردکنگی رااینگونه خدشه دار نمایی.

من با عـزمی راســخ و قدمی محکم و مطمئن می خواهم به مدیریت محترم وبلاگ دخت کنگ سر کار خانم فریده قاسمی بگویم به عنوان یک شهروند و بانوی کنگ پشتیبان اهداف بلندتان هستم هر چند که قطره ای باشم در دریا !وخداوند یارو یاورما ! به آقایان بلند نظر و دور اندیش و صاحب فهــم و کمالات کنگی هم تو صیه می کنم علی رغم داشتن کار ومشکلات زندگی هویت مرد کنگی را نجات دهید و میدان را خالی نگه نگذارید.           

       

نظرات 16 + ارسال نظر
سیدجلال جمعه 28 دی 1386 ساعت 18:49 http://kolger.blogsky.com

سلام
برای شما و همه خواهران موفق هم استانی آرزوی موفقیت می کنم. شما اگر به حقانیت راه خود ایمان دارید نباید از ملامت هیچ ملامت کننده ای نگرانی به دل راه دهید. عملکرد خوب شما در آینده ای نه چندان دور تحولی شگرف ایجاد و حقیقت را روشن خواهد کرد.
من الله توفیق

سلام بر شما
ممنون از حضورتان
بله مرور زمان همه چیزرا ثابت خواهد .وراهی راکه در پیش گرفته ایم هرچند آسان نیست اما چون هدفدار است و خداوند پشتیبان راه حق می باشد به سر منزل مقصود خواهد رسید.

..جنگر.. شنبه 29 دی 1386 ساعت 03:27 http://pow.blogsky.com

هیچ مردی مخالف فعالیت بانوان با فرهنگ شهر نیست
کارهای شما یاد اور سریال دائی جان ناپلئون هست .
هرچی که میشد می گفت کار!!! کارانگلیسهاست حالا هر بلاگی ایجاد بشه و مطلب بنویسه وبا به شخصی توهین کنه شما از چشم کودی می بینید
اولین کسی که بر ضد بلاگ مذکور موضع گرفت کودی بود و او هم از ترس کودی همه پستاش را حذف و بلاگش را بست
اگر کودی هم مث خیلیها می اومد و از کارتان تعریف میکرد و قربان صدقه می رفت امروزه زیر سوال نمی رفت
در پایان می خواستم جوابی را شبیه جواب زنده یاد مهندس بازرگان در بکی از مناظرهای مجلس بدم ولی جاش نیست
خانم محترم شماها ندانسته به کار ان بلاگ بها میدید
ولی خوب چیزی برای ارائه ندارید مجبورید از فرصت پیش اومده نهایت استفاده را ببرید
به امید تائید کامنت بنده و همه منتقدین شما

اولا سلامت کو !
ثانیا مردان مرد که بله !
ثالثامگه شما وکیل وصی کودی هستی که به دفاعیه از اوکامنت گذاشته ای ؟
از کجا معلوم خود شماواواز دار و دسته خود کودی نباشید که سگ هاری مثل او که آنجوری وقیحانه پاچه می گرفت بدینگونه کودی رو او نفوذ داشته باشد که اواز ترس کودی همه پستهاش را حذف کند. مدرک از این واضحتر!
در ضمن ما نیازی به هیچگونه تمجید و تعریف از طرف هیچ احدالناسی نداریم چه برسد به آدمهای کوته فکر وکوته بین و با عقاید عهد حجری ! کودی و دارو دسته اش شخصیتشان را به دیگران شناساندند.
در ضمن احترام خودتان را نگه دارید .
آنانی که چیزی برای ارائه ندارند معلوم است چه کسانی هستند که گروه تشکیل دادندو وب زدند تا دیگر بلاگران را نقد کنند ،تهمت وافترا ببندند و عقده های چرکین دلشان را خالی کنند .

منتظر نقد و بررسی منتقدان هستم .

..جنگر.. شنبه 29 دی 1386 ساعت 16:15 http://pow.blogsky.com

اولا سلامت کو !
ثانیا مردان مرد که بله !
ثالثامگه شما وکیل وصی کودی هستی که به دفاعیه از اوکامنت گذاشته ای ؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اولآ من برای سلام علیک و تعریف تمجید کامنت نذاشتم بقیه که سلام می کنند کافیه
ثانیآ جواب این حرفت را نمیدم جوابهای خوبی را برام اماده می کنی ولی بیخیال.....
من وکیل وصی کودی نیستم دوستان شما همیشه مرا نوچه کودی خطاب می کنند و به این دلیل که کودی به اینجا سر نمی زنه برای روشن شدن شما اونا نوشتم ان بلاگ را همه می دانند که نویسند ه اش کی بوده ( به بلاگ کارد میشاری مراجعه نمائید)
من همیشه برای سلامتی دختران و زنان دعا می کنم
اگر زن جماعت نبود کسی گناهی مرتکب نمی شد و جهنم تعطیل می شد . دیگر کسی عصرها در خیابانها ظاهر نمی شد
مکالمات طولانی و اس ام اس نبود و شرکت ومخابرات تعطیل می شد و جوانها تریپهای رنگارنگ نمی زدند و بوتیکها و کارخانهای نساجی درشون تخته میشد و ................
در ضمن شما در پست اخیرتان اشاره ای داشتید که : ....به این نتیجه رسیدم که اینان آقایان با سواد و مدارک عالیه ،با فعالیت خانم های همشهریشان در عرصه اجتماعی و فرهنگی ، به عقیده بنده حقیر منافع مرد سالاری شان که در طی قرنها که با خونشان عجین گشته رادر خطر دیده اند ......... خانم محترم شما چه فعالیت فرهنگی و اجتماعی انجام داده اید؟ که الکی واسه خودتان کلاس می ذارید و فخر فروشی می کنید

با عرض سلام
اولا ببخشید نمی دانستم در فرهنگ شما واژه سلام صرفا برای تعریف و تمجید به کار می برند، نه نشانه ادب و شخصیت فرد !!!
ثانیا چراجواب نمی دهی می ترسی محکوم شوی ؟
در ضمن حرفهای کارد میشاری که سند نیست .
چرا این مطلب را بی جواب گذاشته ای (اوکه با این همه اقتدار و هاری و وحشی گری وهتک حرمت چنان از کودی فرمان می برد که طبق گفته شما از ترس کودی همه پستهاش را حذف کرده ) این بیانگر چیست ؟؟؟

واما در جواب این مطلبتان (من همیشه برای سلامتی دختران و زنان دعا می کنم
اگر زن جماعت نبود کسی گناهی مرتکب نمی شد و جهنم تعطیل می شد . دیگر کسی عصرها در خیابانها ظاهر نمی شد
مکالمات طولانی و اس ام اس نبود و شرکت ومخابرات تعطیل می شد و جوانها تریپهای رنگارنگ نمی زدند و بوتیکها و کارخانهای نساجی درشون تخته میشد و ................)
چه جالب خودتان همه ضعفهایتان را بر شمرده ای وبه رشته تحریر در آورده ای .متأسفم برایتان که اینقدر سست اراده تشریف دارید که با کوچکترین محرکی تحریک می شوید و به گناه آلوده می گردید و جالبتر از آن هم این است که آلوده به گناه شدن وبه عرصه تباهی کشیده شدن و به جهنم رفتنتان را که ناشی ازسست اراده گی و ضعف ایمانتان می باشد را به گردن خانمها می اندازید . وچه راحت خود را تبرئه می نمایید .
فلسفه به دنیا آمدنت را نمیدانی .دنیا محل آزمایش و امتحان است وآن کسی موفق و پیروز وسربلند است که در معرض گناه با شد و آنقدر ازاراده قوی بر خوردار باشد که مرتکب گناه نگردد. در فضای امن قرار گرفتن و گناه نکردن که هنر نیست . در گفته هایت بیشتر تعمق کن .
و جواب مطلب پایانی، من کی ادعای فعالیت فرهنگی و اجتماعی کردم وکلاس گذاشتم یا فخر فروشی کردم ؟؟؟!!!
حرکت فرهنگی اجتماعی جمعیت بانوان بر همگان واقف است .اگر شما ازدر ک و بینش اجتماعی ضعیفی بر خوردار می باشید مشکل خودتان است .

..جنگر.. یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 18:24 http://pow.blogsky.com

اولآ زبان ادب در مورد مؤدبان کابرد دارد
ثانیآ یک کم روی حرفم تعمق و تامل کن جوابش را خواهی یافت !! گر عاقل باشی

...چرا این مطلب را بی جواب گذاشته ای (اوکه با این همه اقتدار و هاری و وحشی گری وهتک حرمت چنان از کودی فرمان می برد که طبق گفته شما از ترس کودی همه پستهاش را حذف کرده ) این بیانگر چیست ؟؟؟
ج:او اقتداری نداشت و هار بودن او نشانه ضعفش بود . اما فرمان برداری او از کودی مث روز روشن است کودی پرطرفدار ترین بلاگ کنگ (البته بعد ازشما !!!!!!!) هست و با وجود مخالفین زیاد همه بلاگرها حرف کودی را قبول دارند واسه همین بعد از موضع گیری کودی ترسید وفرار کرد و اقتدارش نزد ادمهائی ضعیفی بود که او را مقتدر می دانستند.
اما حرفهائی که از خانمها گفتم بحثی کلی بود نه در دل شخصی که فکر می کنید نقطه ضعفهای شخصیم را بیان کرده ام و مطمئن باش امثال شما را اگر در خیابان ببینم نگاه چپ هم بهتون نمی کنم
نمی دانم چرا می خواهید پای جمعیت بانوان را وسط بکشید من حرفی از انها نزدم و شما می خواهید از پشت یک خاک ریز امن حرفتان را بزنید وجلب توجه کنید.
درپایان امان از دست زبونت خدا به اون مادر مرده ای رحم کنه که در اینده می خواد با تو زندگی کنه [نیشخند]

با عرض سلام مجدد واقعا که ادب را با ید از بی ادبان آموخت
طرفدارهای کودی بلاگرانی مثل شما ست که قسمت نطراتش را پر می کننند او هم یکی از نوکرانش یا خودش بود بر همگان واقف است
برای ماکه اقتداری نداشت خودش هارت و هورتش زیاد بود
چرا از حرفت بر می گردی توجیه منطقی نداری
کی محتاج نگاه شما ها است اینقدر از خود راضی نباشید .
دیگه نمی خوام به کامنتت جواب دهم شما اهل منطق نیستید
این جا محل تبادل نظر است نه یکی به دو کردن با بی منطقان
من وقت اضافی ندارم که به اراجیف شما توجه کنم . نظراتتان هم مثل وبلاگاتان مزخرف وبدون هدف منطقی واز روی حسادت و عقده ها ی...
می باشد . وقت طلااست حیف وقت که پای اراجیف شما هاهدر رود .

دلیران کنگ دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 23:20 http://daleeranekong.blogfa.com

سلام بر بانوی کنگی
با اجازه ی صاحبخانه
نمی دونم به این جنگر (خادم اعظم کودی تلخو) و یک غریبه چه دخلی داره که تو مسایل داخلی کنگ دخالت می کنه واما در مورد این جمله که من خیلی خندیدم (اولین کسی که بر ضد بلاگ مذکور موضع گرفت کودی بود و او هم از ترس کودی همه پستاش را حذف و بلاگش را بست) اولا دلیل موضع گرفتن کودی تلخو افزایش محبوبیت وبلاگش بود وگرنه همه می دانند که سگ هم از همین خلق الله است ثانیا کی از کودی تلخو می ترسه که نفر دومش سگ باشه مگه کودی تلخو لولو خرخره است ثالثا تو میگی (کودی پرطرفدار ترین بلاگ کنگ هست و با وجود مخالفین زیاد همه بلاگرها حرف کودی را قبول دارند) منظورت از همه ی بلاگرها شاید خودت وچوک کنگ وسگ وناصر پورپیراره ها..ها..ها.. وتا اونجایی که ما اطلاع داریم طرفداران آنچنانی ندارد وهمه باهاش مخالفن

سلام بر شما
اینا یک عده آدمای بیکار ند که نه اهداف مثبتی دارند ونه مطلبی برای ارائه ، جز اینکه وب زدند برای سرگرمی واینکه کلاس بزارند و در وبشان فقط دارند دیگر بلاگران را نقد منفی میکنند و به ترور شخصیت ها می پردازند چون آنهایی که نمی توانند به درجات بالا سوق پیدا کنند وهم ردیف افراد موفق گردند ، به دلیل مبنی بر حسادت و عقده و...
به تحقیر وترور شخصیت ها می پردازند که شاید بتوانند درجات آنهارا رو به افول گذارند و آن موقع خودرا با دیگران هم سطح بیابند و کمی احساس رضایت بهشان دست بدهد .

علی اکبر پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 01:45 http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
من که سردرگم شدم نمیدونم اینجا چه خبره ؟؟؟
....
بعد مدتی گشت زنی به وبلاگ کودی تلخو رسیدم که وقتی مطلب رو خوندم پی به ماهیت وجودیش بردم که براش متاسفم و برای شهر شما که همچین فرزندان از همه جا بی خبر رو تو در خودش جا داده ابراز تاسف میکنم.اینان مایه ننگ شهر شما و کشور هستند که روزی سرشان به سنگ میخورد به هر حال داره وقت خودشو رو هدر میده و نوشته هاش خریداری نداره...
به امید موفقیت همه شیر زنان و مردان کنگ..
با آرزوی موفقیت برای تو بانوی کنگ و دخت کنگ و همه کسانی که برای رشد و تعالی شهرشان از هیچ کاری دریغ نمی کنند.
موفق باشی

سلام برادر گرام
در مورد اینچنین افرادی جز تأسف چه میتوان گفت ودر جامعه ای کوچکی مثل کنگ وجود همچین طرز تفکراتی مانند انگل جامعه می ماند .
خدا هدایتشان کند .
خوشحالم از اینکه جوانانی مثل شما برای احیای فرهنگ درست زندگی کردن به تکاپو و تلاش می پردازید .
با آرزوی موفقیت برای همه جوانان خوش فکر واندیشه .

صابری شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 14:14 http://lengehkarate.blogfa.com

سلام


حق گرفتنی است پس تلاش کنید. مطمئنا شما و دیگر بانوان کنگی به این امر که در آن اهتمام دارید دست خواهید یافت .

با نظر سید جلال عزیز کاملا موافقم .

صبور باشید و به این نوع افکار توجه نکنید و سعی نکنید با پرداختن به این موضوع ها آنها را بزرگ کنید .


موفق باشیدو پایدار.

سلام برادر بزرگوار وگرامی
ممنون از حضورتان و اظهار نظر و توجه
بله با صبوری وتلاش و همبستگی و با وجود افرادی روشن فکر وبلند نظر چون شما و سید جلال و... وبه یاری خدا ادامه راه هموارتر خواهد شد.و با نظرتان ( به این نوع افکار توجه نکنید و سعی نکنید با پرداختن به این موضوع ها آنها را بزرگ کنید . ) موافقم .
حضورتان مایه دلگرمی می باشد .
حق یارتان باد .

زعفرون شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 14:15 http://zaferoon.blogfa.com/

سلام بر بانوی کنگی
راستش من هدفم از روز اول که وبمو راه اندزی کردم این بوده که به کسی توهینی نشه حد و حدود رعایت شه ولی واقعا در مقابل توهین هایی که به بانوان دلسوز شهر کسانی که آدم می دونه که فقط در کاراشون رضای خدا رو در نظر می گیرن توهین میشه در مقابل این جور آدما نم تونم ساکت بمونم و فکر می کنم که باید از حقم دفاع کنم ولی بهتره که تمامی نتویسندگان وبلاگهای کنگ اینو مد نظرشون قرار بدن که هیچ کس کامل نیست
در ضمن اگه قابل دونستین خوشحال میشم یه سر به زعفرون بزنین

سلام به زعفرون خانم گل، هم شهری خونگرم و نکته سنج
من همیشه خواننده وبلاگ شما هستم
ااما به لحاظ کمبود وقت و با عرض معذرت که تا حالا برات کامنتی نگذاشته ام
امیدوارم این را حمل بر بی توجهی من ننمایید .و افتخار میکنم که یه دخترکنگی این گونه قرص و محکم قدم در را ه احیای فرهنگ شهرش گذاشته امیدوارم در کنار هم چه در این فضای مجازی وچه در دنیای حقیقی همیشه در پیشبرد اهداف مان که همانا ارتقاء فرهنگ شهرمان می باشد به یاری خدا از هیچ تلاشی فرو گذار نباشیم . مطمئن باش خدا همیشه یار ویاور اونایی است که در راه حق قدم می گذارند . با آرزوی موفقیت وبا تشکر از حضورت که مایه دلگرمی می باشد .

سیدجلال چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 00:38 http://kolger.blogsky.com

سلام
با یک خبر ناگوار به روزم.

سلام خدمت شما برادر بزرگوار
خدمت رسیدیم و از خبر ناکوارتان بسیار متأ ثر و مـتألم گشتم
ارتحال این دانشمندو مفاخر استان را به همگان تسلیت میگم واز خداوند منان صبر و بردباری را برای خانواده محترمشان خواستارم

بانوی کنگی پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 02:23

جواب من به خواهر خوش و فکروانیشه هم استانیم (مهرگان)
سلام دوست گرامی وعزیز
ممنون از اظهار نظر ارزشمند و گهربارتان ، قبول دارم که مدتی خیلی تحت تأثیر این اوضاع قرار گرفته بودم و واقعا به همین نتیجه ای که شما فرموده بودید رسیدم و الآن پس از این نتیجه گیری آرامش بهتری برای ادامه کار دارم حق با شماست ما با ید وقتمان را صرف چیزهای بیهوده وبی ارزش نکنیم از این دنیای مجازی که در اختیار داریم می توانیم به اهدافمان که همانا (فهم وکمال و ارتقافرهنگمان )می باشد استفاده بهینه نماییم بازم صمیمانه از شما تشکر می کنم ، حرف زدن باعث شناخت بیشتر طرفین می گردد . اگر اشتباه نکنم به گونه ای با شما هم عقیده ام .امید وارم همواره از نظرات گهر بارتان مرا بهره مند گردانید . ببخشید نتوانستم به کامنتتان جواب ندهم .با تشکر خدا یار و یاورتان .

حامدخ پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 02:48 http://payane-marg.blogfa.com

سلام
خیلی عالی بود
هنوز (خیلی کم) ندیده بودم که تو وبلاگ این قدر از خدا باشه

سلام
باتشکر از حضور مجددتان
همواره با یاد خدا دل آرام می گیرد وبا تمام سختی ها ودشواریها زندگی معنا پیدا می کند .و پی به ارزش وجودی خود می بریم.

سهراب شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 07:49

تعجب نکن حسین از ایرانیان بخصوص بانوان ایرانی متنفر بود از من نیست مورخین بیطرف مسلمان نوشته اند علی هم همچنین خیلی انرژی و توانت را به موهومات صرف نکن جوانان دیگر کشور های ازاد را ببین

سلام
ارزش زن زمانی مشخص می شود که می بینیم رسول خدا بر دستان دخترش حضرت فاطمه (س) در جوی که دختران را زنده به گور می کردند بوسه می زند و بعداز هر سفر اولین کسی را که مشتاق دیدار اوست دخترش می باشد و حضرت زینب که ادمه دهنده راه حسین می باشد

صابری یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 08:13 http://lengehkarate.blogfa.com/

سلام


یا خبر قهرمانی تیم کاراته شهرداری بندرکنگ به روزم...

موفق باشید...

سلام خدمت شما برادر بزرگوار
خدمت رسیدیم
موفقیت تیم کاراته شهرداری بندر کنگ را به عموم ورزش دوستان تبریک عرض می نمایم
از زحمات شما همتشکر می کنم
به امید پیروزی وسر بلندی افتخار آفرینان شهرم بندر کنگ در تمام امور زندگی !

مهشید یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 09:50 http://harekateghalam.blogfa.com

ای اغنیای ارض، فقراء امانت منند در میان شما

پس امانت مرا درست حفظ نمائید و براحت نفس خود تمام نپردازید.(بهاء الله)


به روزم
فرصت کردی سر بزن
ممنون میشم از نظراتت استفاده کنم

شما سایت جالبی داری

موفق باشی
؛

منصور دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 21:04 http://jowkar.blogfa.com

با عرض سلام خدمت شما:
وبلاگ خوبی داری برات ارزوی موفقیت می کنم.امیدوارم همیشه سربلند و پیروز باشی
منم پسر کنگی ام
و برای همه ی همشهری هام ارزوی موفقیت می کنم.
اگه مانعی نداشته باشی منو در لیست خود(پیوند) خود اضافه کن...در لیست دوستان اگه اضافه کنی ممنون می شم.

امیر ------ bi too hargez دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 10:17 http://www.amir-2008-2008.blogfa.com

سلام چرا این کنگیها دیگه از سال 86 آپ نکردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما چرا آپ نمیکنید؟؟؟؟؟؟ به ما هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد