با نوی کنگی

زنان -فرهنگی - اجتماعی - بهداشت روانی کودک و...

با نوی کنگی

زنان -فرهنگی - اجتماعی - بهداشت روانی کودک و...

فرزندان باهوشتر

به نام خداوند جان وخرد
هر آغازی با نام او خوشایند است . من نیز با نام و یاد او آغاز می کنم . هم او که به همه ما توانایی ، بینش ، عقل و خرد عطا کرده تا در بهترین راه های ممکن گام بر داریم .
در آغاز تو ضیحی مختصر در موردوبلاگ .این وبلاگ متعلق به همه آنانی است که می توانند با تبادل نظر و انتقاد و پیشنهاد سازنده خود برای ارتقاء سطح فرهنگ شهرشان سهمی داشته باشند .
نخست سؤالی را مطرح می کنم که دوست دارم همه آنانی که از این وبلاک دیدن می کنند "نظر بدهند " و به این سؤال با توجه به تجربه شخصی خود جواب بدهند .متشکرم .

با توجه به اینکه خداوند هیچ انسانی را بی استعداد نیافریده است ولی می توان آنهارا درجه بندی کرد در سطح های " خوب" "خیلی خوب " "عالی" ما چگونه می توانیم استعداد فرزندانمان را پرورش دهیم . یا به نوعی دیگر سؤالم را مطرح می کنم . " چگونه می توان فر زندان با هوش تری تر بیت کرد ."